martes, 22 de abril de 2008

Els ocells han arribat

Els ocells han arribat

Els ocells han arribat,
amb la primavera
i ara canten tot volant,
tot reviu amb el seu cant.
Ai! quin goig poder cantar, és la primavera!


L'oreneta ve de lluny,
amb la primavera
amb el fang farà el seu niu,
xisclarà fins a ple estiu.
Ai! quin goig...


La puput també ha tornat,
amb la primavera
farà el niu sobre el teulat,
menjarà l'escarabat.
Ai! quin goig...


I tindrem el rossinyol,
amb la primavera
cantarà de sol a sol,
fins que al bosc surti el mussol. Ai! quin goig...


Partitura de la cançó:

Vídeo d'uns nens cantant la cançó a l'escola:

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Moltes gràcies per donar la informació del CD Olla de Grills. El tindré en compta a l'hora d'ensenyar una nova cançó sobre la primavera i sant jordi als nens.

Aquesta cançó "Els ocells han arribat" és molt maca.

Ha estat graciós veure el vídeo dels nens que cantaven la cançó.

Fins una altra!

Esther.

Núria i Espe dijo...

Hola Esther!

Ens alegrem que t'hagi agradat la cançó i el vídeo.

ÉS important que els diferents recursos que tenim els compartim, ja que d'aquesta forma ens enriquim tots plegats, tant els pares, com els mestres i els nens.

Feliç Sant Jordi!

Unknown dijo...

Aquesta cançó em produeix una sensació estranya, com un deja vu...

Juraría que mai l'havia sentit abans... Però alhora em sona... És molt curiós.

En fí... Potser la vaig cantar de petit i no m'en recordo, però sería estrany, perqué vaig ser sord fins als 5 anys.

Que vagi bé!!!

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Com que vas ser sord fins als 5 anys? Que et va passar?

Martí dijo...

Ei noies!

Molt currat el bloc! Hi ha un munt d'informació. De moment veig que el teniu més actiu que no pas el meu... Temps al temps que notícies d'educació n'hi ha tot l'any ( i més amb els polítics que tenim...) jeje

Apa salut!

Unknown dijo...

Vaig nèixer amb un problema d'audició, però em van operar als 5 anys i vaig poder començar a apendre a parlar després de l'operació.

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Vaya, antes un poco tarde que nunca :)Me alegro que la medicina ya tenga soluciones para casos así.

Anónimo dijo...

Vaya mierda de niños no saben catar i la cancion es para zopencos, palurdos y subnormales como vosotros
saludos
ElBarto